DANGER ! ATTENTION !
don't read this blog if you hate me.
Sorry banyak Korea.Padan muka.Takpaham kan ?
And tapaya baca post yang berkurun lame sangat.censored.ThankYou;)

Saturday, April 21

Saya tak normal

Haha. Dah lama tak post. Busy je kot. Takde masa nak tulis tulis ni.
Kalau ada masa nak typing kat lappy ni pun mesti typing Visual Basic tu haa. penuh dengan coding. Haishh.
Out of sudden saya rasa seperti saya tak normal dan saya ni macam manusia tak berguna.
Kenapa ye? tapi seriously rasa macam tu.
And ade moment when I'm realize that I dah changed a lot!
A lot in the way that I'm thinking and bla bla bla..
And in size too! Kenapa saya makin gemuk di Cyber ni ?
Kat Melaka dulu tak pun.
Padahal kat cyber ni jauh kot class.
Tapi kerja saya balik class asyik tido tido tido.
Yelaa! Saya penat. Awak tahu ape.
Haha. Tibe tibe emotional gilaa.

Weekend ni tanak kelua alamanda ke ape kot. Asyik jalan jalan je keje. Mane takhabes duit.
Dah lah my sweety hunny tak ade. Dia balik rumah. Lagilah :'(
Lepas tu sekarang saya da tak tahu nak bergaul socialize dekat social network.
Rasa macam awkward nak tegur orang ke ape.
Maybe dah berpisah beberapa bulan dan rasa macam 'errrrrrr. Ape ek?'
Haha. Even FaceBook and Twitter online 24/7 :)
Tapi saya macam invisible.invisible.
Ni yang nak nyanyi lagu skylar grey ni. invisible je kan.

Okaylah. Saya sudah membebel panjang.
Conclusion di sini ialah mudah-mudahan saya menjadi manusia yang sangat berguna di sisi masyarakat, bangsa, negara and yang penting, agama. Yeahh!
Malaysia Boleh. Grrr !!

No comments:

Lagu Cool ;D